Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 19:19   #6713
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg vet ikke helt hvor du har hørt det? Det er jo ikke snakk om å punktslanke seg, det er ikke akkurat som man kan velge hvor fettet forsvinner først

Det er vel mer sånn at det er individuelt hvor fettet blir først borte. Og så jevner det seg gjerne ut over tid

På meg som ikke er av den mest insulinresistente typen forsvinner magefettet først (lårene derimot ...), men mange insulinresistente har mer hardnakket fett der.

Og så er det påstanden "sist inn først ut", altså at det siste du la på deg er det som går først når du taper vekt. Jeg vet ikke om det stemmer, men det er jo en viss logikk i det. Punktslanking eksisterer ret og slett ikke. Jeg er helt motsatt av Frøy, og i utgangspunktet veldig insulinresistent, og selv nå på ca normalvekt er det gjenstridig fett på mage/midje/ryggområdet som har vondt for å gi slipp, og det var der jeg la på meg først også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥