Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 14:48   #1440
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Kjære vene Monica, dere må da snart få slippe mer sykdom nå!??

...ja gidder noen å si ifra til Fylkeslegen, statsministeren eller noen som kan få oss til å slippe!
Men nå skal de på skole/barnehage imorgen, så får vi håpe det er over. Nå blir jeg ikke overrasket lenger om det kommer noe mer. Men jeg velger å være positiv

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Fine dere er.

Kjapt innom, er på jobb, men måtte bare komme med en gladnyhet.
Endelig nedgang på vekta og nå ser jeg 74-tallet og alt ser lysere ut igjen.

Så flott at du er på vei nedover igjen du også, Monica. Uff, stakkars dere har virkelig fått deres dose med sykdom nå. Det er perioder en tror aldri skal gå over, men en kommer seg gjennom det. God bedring til de små.

Happylady, håper vi (les jeg) ikke skremmer deg bort.

FANTASTISK Titti, da har "helvetesuka" vært verd det da!!!!!!!!!!!!! You go'girl!!!!!! 74....det er jo en drøm....som innen sommeren skal være innen synsvidde....
Takk for alle go'bedringene Tror de hjelper.....for her springer ungene glade omkring, endog hostende....

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Gratulere med flott nedgang Titti og Monica, veldig fortjent til begge to
Tror forøvrig vi må legge ned sykdomsforbud hjemme hos dere Monica, kan ikke forstå annet enn at det nå må være nok!!!

Dermed er forbudet lagt ned. Ikke mere sykdom her i gården!

Takk for all oppmuntring og go'bedring. dere er ultra herlige å ha....alle sammen selv om ikke alle alltid nevnes!!!!!!!!!!!!!!!!1