|
Sv: Noen marsstartere her?
Opprinnelig lagt inn av smokka, her.
Har nok fått litt for lite fett i meg men håper jeg klarer å finne på noe mer "fettete" å spise etterhvert 
Jeg pleier å lage meg noen osteknekk på kvelden dersom jeg ser at fettprosenten er litt lav. Mye fett i ost, og tilnærmet 0 karber. Pluss; de smaker himmelsk!!!
Ellers har jeg opplevd en uke nå med bronkitt. Karbohungeren har vært ENORM!!! Seriøst holdt på å sprekke flere ganger ved å tylle nedpå en stor godispose, men har klart å holde det i sjakk med litt holidaydip og gulerøtter. Holidaydip er vel strengt tatt ikke lov, men bedre enn smågodis i mengder!
Har klart å spise stort sett normalt, med unntak av enorme mengder med sukkerfrie halstabletter, hvilket har resultert i flere dager med diare og mageknipe + 200gr vektøkning siden forrige uke! Man kan kanskje skylde på de sukkerfrie halstablettene i karbohungeren, men karbohungeren kom før jeg begynte å ta halstabletter. Halstabletter var uungåelig, da jeg har hatt problemer med hoste hvis jeg ikke har noe å suge på.
Håper jeg er back to normal raskt nå hvertfall. Skal prøve ei uke nå uten så mye som en sukkerfri pastill, så får vi håpe det hjelper! At vekta står stille er helt greit, men vektøkning nekter jeg å godta!
|