|
Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk
Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.
Takker og bukker igjen Grugleder meg veldig til operasjonen.Gleder meg til resultatet da. Aleris har slutta med å ta over navlen da, så de fjerner bare "henget". Mulig jeg må ta over navlen et annet sted da, men det er henget som er mitt største problem så jeg får vente og se åssen reultatet blir. Jeg har ikke hørt noe om å sy noen magemuskler..
Hvem skal operere deg? Jeg ble operert av Hilde Bugge på Aleris i slutten av januar. Og jeg fikk da full bukplastikk innvilget, så jeg syns det er rart hvis de etter det har sluttet å ta over navlen. På meg fjernet de all hud under navlen, lagde ny navle og dro ned all huden over navlen som nå dekker hele magen min. Jeg fikk alt dekket av staten, det eneste jeg betalte for var ekstra fettsuging av magen slik at jeg skulle få bort alle tomme fettceller som lå der.
Når det gjelder sying av magemusklene så sjekker de om man trenger å sy de sammen når man ligger på bordet, for dette spurte jeg nemlig om. Hvis de ser det er en glippe i magemusklene så syr de dem sammen igjen, siden dette er noe man ikke kan fikse med trening.
Stort sett så er jeg super fornøyd med operasjonen. Jeg var veldig nervøs på forhånd siden jeg aldri hadde blitt operert før, men de var veldig flinke der inne og forklarte alt de gjorde med meg, og hvordan narkosen fungerte. Det er litt vondt den første uka, og man klarer ikke rette seg opp, men det er virkelig verdt det Elsker den nye magen min, og endelig være kvitt henget på magen