Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 00:02   #17
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

De får ikke dekket for annet enn under navlen nei, Hun tilbød seg ikke å ta over navlen heller, så jeg trodde ikke det var en mulighet en gang. men det koster vel skjorta og betale det selv da.. Ja jeg får se hva jeg gjør..håper ikke jeg blir seende helt rar ut..
Huff det der med magemusklene hørtes helt grusomt ut :/ Hun nevnte ikke noe om det til meg..

Jeg ville sjekket om de tar over om du betaler selv. Jeg betalte 38400,- for hele inngrepet (på Fornebu- klinikken). Mener jeg har hørt 15 000,- i mellomlegg! Vet om flere som har tatt alle typer bukplastikk(liten, stor, omvendt T- snitt) på Aleris, så det er fult mulig å få det gjort der!

Dersom du er grundig utredet og hun ikke kjente noe galt med magemusklene dine, er de nok der de skal være. Mine lå som en pølse nedover midt på magen min!