|
Sv: Stabilisering av vekt før bukplastikk
Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.
Det eneste jeg gjorde før jeg ble operert var å spise litt mer karbo siste måltidet kvelden før operasjonen, du trenger strengt tatt ikke å gå ut av ketose lenge før operasjonen. Og jeg syns det er litt rart at du fikk beskjed om å ikke ta kosttilskudd eller gå ned mer før operasjonen, det er helt motsatt av det jeg fikk beskjed om da jeg var på aleris. Kirurgen sa at det bare var positivt hvis jeg klarte å gå ned mer innen operasjonen, så vi satte et mål jeg skulle jobbe mot før operasjonen siden jeg ville ned et par kg til. Ingen som nevnte noe om at jeg måtte stabilisere vekta før jeg ble operert, og ingen nevnte noe som helst om kosttilskudd. Virker som kirurgene gir veldig forskjellige beskjeder.
Ok, ja da holder det sikkert å gå ut av ketose kvelden før, men er da redd jeg brått vil rase ned et par kilo for mye. har stått stille en stund, men brått løsner det. Hun jeg snakket med var veldig streng med det at vekta MÅTTE være stabil en stund i forveien. Helst et halvt år egentlig. Hadde jo ikke ventet at jeg ikke fikk gå mer ned heller da.. Veldig rart at de sier så forskjellig ja Må si du var heldig du da 
Ellers gikk operasjonen bra etterpå og sånn eller? Må si jeg gruer meg litt. Blir skikkelig nervøs når jeg leser andres historier, men jeg får tenke på resultatet 

|