Hvor gammel er du? 31 år Har du barn? Isåfall hvor mange? jepp 2 barn Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet? Fordi jeg hørte hvor utrolig effektiv kuren er. Trenger raske resultater jeg Oxo skal man jo ikke gå å sulte seg.. Hva synes du er best og værst med ketolyse? Best: At man ikke skal gå sulten, og kan kose seg med så mye da Verst: Hmm...Synes ærlig talt denne kuren er helt genial jeg. Det hender jeg savner en sjokolade eller noe, mn da har jeg alltids noe sukkerfritt eller mørk sjoko på lur da... kanskje at jeg er blitt en smule glemsk og surrete da... Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt? Fra starten var egentlig målet mitt 45 kg ned; altså til 70 kg. Jeg begynte i juli i fjor og har til nå gått ned 42 kg Nå vil jeg gjerne ned til 65 kg da.. så 7,5 kg til da.. Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk? MAGEN Hva er du mest fornøyd med fysisk? Øynene.. Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)? Er anlegg for det i familien, så har jeg vel dytta inn på med for mye dritt, og trena for lite da.. Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål? Synes det nye livet mitt er belønning i seg selv jeg. orker jo så mye mer med barna mine og husarbeid nå. Så blir det jo selvsagt en del nye klær og skal ta bukplastikk snart