Opprinnelig lagt inn av Titti, her. Fine dere er. Kjapt innom, er på jobb, men måtte bare komme med en gladnyhet. Endelig nedgang på vekta og nå ser jeg 74-tallet og alt ser lysere ut igjen. Så flott at du er på vei nedover igjen du også, Monica. Uff, stakkars dere har virkelig fått deres dose med sykdom nå. Det er perioder en tror aldri skal gå over, men en kommer seg gjennom det. God bedring til de små. Happylady, håper vi (les jeg) ikke skremmer deg bort.
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Fine dere er. Kjapt innom, er på jobb, men måtte bare komme med en gladnyhet. Endelig nedgang på vekta og nå ser jeg 74-tallet og alt ser lysere ut igjen. Så flott at du er på vei nedover igjen du også, Monica. Uff, stakkars dere har virkelig fått deres dose med sykdom nå. Det er perioder en tror aldri skal gå over, men en kommer seg gjennom det. God bedring til de små. Happylady, håper vi (les jeg) ikke skremmer deg bort.
Gratulerer så mye Titti . Skremmer meg bort nei, synes det er hyggelig her inne sammen med dere jeg. Riktig god bedring til de små Monica.