Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 11:53   #1432
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

til Titti!

Godt å høre at du er så bevisst! Håper virkelig du får se det på vekta for denne runden har det kostet deg....jeg beundrer deg for at du klarer fase 1 igjen! Du er tapper!!!!!!!

Jeg er snart nede igjen på 80 kilo...har vel mistet mye vann siden torsdag. Håper jeg ser 80 kilo på min vekt om et par uker om ikke før....mitt mål er å se 70 tallet både morgen og kveld til påske. Hoved målet er 75 kilo til 1.juni. Alt som glir av over det er en skikkelig bonus. Men skal være meget fornøyd om jeg klarer målene mine. Tror de skal være ganske fornuftige. Jeg er så lei av å sette meg for harde mål jeg ikke greier å nå, men dette skal jeg klare

Tro det eller ei, men vi hadde jo omgangssyke i forrige uke til og med onsdag. Begge ungene hoster og hoster, har feber og gutten vår hadde øreverk inatt. Så jeg starter uken som sist uke, hjemme med syke barn....men nå begynner det å bli rutine. Så idag er det spill, film, stearinlys og innekos. Hva annet kan man gjøre????

Ha en strålende mandag.......