Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 11:28   #39
Hund
Juniormedlem

Hund sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 42
Hund er på en erverdig vei

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det var ikke ment som et personlig angrep, og du har jo helt rett i at du ikke har sagt du har som mål og gå ned i vekt. My wrong!

Spis LCHF-kost, pass på å få i deg nok mat, gi det litt tid, så skal du se du begynner å bygge muskler. Lykke til!
-

Takk, takk Jeg har holdt på i litt under ett år med trening, så massen har økt en del. Før det hadde jeg nesten ingenting, så det skal litt mer til ja. Vil forøvrig si at jeg får i meg ca. 400 ekstra kalorier hver dag (til en total på 1900) etter at jeg begynte på LCHF, så redd for mat er jeg i alle fall ikke

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Viktig poeng, men ikke så rart du får de tilbakemeldingene du får, for tråden du skriver i ble laget av en jente med lav bmi som vil ned ti kg

Nei, det er ikke rart i det hele tatt, det ble bare litt mye på en gang. Men jeg skjønner det godt.

Grunnen til jeg skrev her var jo fordi når hun har nådd sin målvekt vil BMIen hennes være den samme som min, og jeg har jo enda... litt... å miste. Derfor så jeg det ikke nødvendigvis som så uforsvarlig som mange andre så det.

Hund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat