Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 11:14   #36
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Opprinnelig lagt inn av Hund, her.

Må være ærlig å si at jeg føler meg litt angrepet her, men jeg var ikke helt uforberedt på at det kom til å skje.

For det første, så jeg vil jeg bare presisere og gjenta: Det er ikke mitt mål å gå ned i vekt! Jeg blåser i vekta. Mitt mål er å bygge muskler og minske fett, og jeg synes ikke det er noe galt i det.

Til alle dere som sier at jeg er syk: Ja, mulig det. Det er noe jeg også har gjort meg tanker rundt, etter å ha sett på BMIen min. Men jeg kan jo bare ta utgangspunkt i hva jeg ser og føler på min egen kropp. Og er det feil, ja da er jeg syk. Men det kan jeg ikke vite. Synes ikke det er noe fint argument sånn sett, for det er et jeg aldri kan forsvare.

Det var ikke ment som et personlig angrep, og du har jo helt rett i at du ikke har sagt du har som mål og gå ned i vekt. My wrong!

Spis LCHF-kost, pass på å få i deg nok mat, gi det litt tid, så skal du se du begynner å bygge muskler. Lykke til!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat