Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 10:59   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan endre kostholdet fra å være i ketose til lindberg?

Opprinnelig lagt inn av tiger2010, her.

Tusen takk for svar, akkurat det svaret jeg håpet på det spørs om jeg må lese lese lese før jeg begynner skikkelig på lindberg, foreløpig øker jeg en god del på frukt

Jeg har ikke ville begynt med å øke på frukt... sjekk ihvertfall ut at du spiser de med lavest GI... frukt innholder fruktsukker som gir rask blodsukkerøkning men dette er forskjellige for de forskjellige fruktypene. I tillegg minnes jeg at det er matvarer man kan spise samtidig for å senke GI'n på frukta.
Spis heller et par skiver fedonbrød og mer og andre grønnsaker, kanskje litt bønner til middag osv først - så innfører du frukta litt mer gradvis når du har lært litt mer. Ellers kan du risikere å spise så mye frukt at du havner i blodsukker/insulin/fettlagringsfella OG trigge søtsuget ditt - og det vil du ikke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat