Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 10:55   #30
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Opprinnelig lagt inn av Hund, her.

Nå går jo ikke jeg rundt og vet BMIen på andre folk da, så jeg kan kun se på meg selv. Burde sikkert nevne at jeg er mann, så mulig at regnestykket blir annerledes enn for kvinner sånn sett. Tenker jeg har normalt med muskler også.

Skal innrømme at "mye" var et uheldig ord å bruke. Jeg vil heller si "en del". Nå blåser jeg personlig i hvor mye jeg veier da jeg kombinerer trening og kosthold, og sånn sett regner med å øke muskelvekst, men poenget med å ikke ta BMI for alvorlig står, i alle fall for min del.

At du er mann er jo bare mer bekymringsfullt. Menn har generelt en høyere BMI enn kvinner grunnet større muskelmasse. Jeg står fortsatt på mitt om at du trenger en realitycheck.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat