Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 10:53   #29
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hund, her.
Jeg tenker det er fordi vi kun kan ta utgangspunkt i oss selv. Jeg er f.eks. slettes ikke "ekstra tynn". Hvor mange kilo med fett jeg drasser på vet jeg ærlig talt ikke, men at det ligger noe der som skal vekk, det er helt sikkert.

Siden det er ingen av oss som har sett deg i virkeligheten - KAN det jo være at du faktisk har et syn på kroppen din som er feil - eller hva? Det er alltid vanskelig å være objektiv når det kommer til egen kropp...
Nå kan jo du kommentere at "ingen av dere har sett meg - så dere tar feil" - men en LAV BMI vil etter mitt syn lyve mye mindre enn en høy BMI (som kan skyldes masse muskler).
Nå vet ikke jeg om du trener - men styrketrening kan være med på å stramme opp det du mener er fett som skal vekk... kroppen består av mye bindevev og en del underhudsfett som MÅ være der for å holde kroppen sammen...

Dessuten må det være klart en gang for alle dere med undervektige BMI'er - det SKAL være fett på kroppen! Fett er livsnødvendig for kroppens deres! Alt fett KAN ikke fjernes uten at det medfører alvorlig sykdom!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat