|
Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Opprinnelig lagt inn av Icandoit, her.
Jeg begynte på Easylife for snart ett år siden, og må si at jeg er veldig fornøyd med opplegget. Det som var motivasjonene for en pulverkur i oppstarten for min del, var dette med nullstilling i forhold til mat og dårlige spisevaner - og selvsagt for å få en kickstart på vektnedgangen. Når man skal gå ned 50-60 kg virka det for meg som en helt umulig jobb å starte på, så det at jeg fikk se resultater ganske fort var veldig motiverende for meg og gav meg troa på at jeg faktisk kunne klare dette. Jeg har slanka meg med Grete Roede tidligere, og det jeg syns Easylife-kurset er mye bedre på, er oppfølgingen. Det at kurset går over såpass lang tid og med møter både i gruppe og individuelt. Min veileder har vært veldig, veldig dyktig og har sett meg og mitt problem. Det faglige innholdet i leksjonene har vært veldig bra, og jeg har lært masse om hvordan kroppen fungerer og hvordan man gjør de rette mat-valgene. Easylife er jo et livsstilsendringsskurs med fokus på gode treningsvaner og et karbofattig kosthold, og jeg mener absolutt at man gjennom kurset får et godt grunnlag for å klare seg "på egenhånd" den dagen man skal det. Så er det selvsagt opp til hver enkelt om man lever som man lærer. 
Tror definetivt på opplegget deres og det irriterrer meg at jeg ikke klarte det. Men ble bare for vanskelig å gå sulten. Og jeg har fra tidligere erfaring gått ned like mye på lavkarbo om ikke mer på de 5 dagene jeg jeg gikk på pulveret. Syns ikke instruktøren var no dyktig og at hun virket sur når jeg nevnte lavkarbo irriterte meg. Var tydelig at hun leste alt hun kunne om easy life og hun måtte lese seg til de fleste spørsmål. Men men .. vet ikke hva jeg skal tro om noe for tiden .. sliter med tanken på frukt.. klarer ikke helt å få meg til å tro at frukt er usunt.

|