Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 23:29   #1429
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Du har helt rett og er ikke frekk, Monica. Kjæresten min sier han ikke kjenner meg igjen og vil ha tilbake jenta si...så kanskje ikke så rart at det synes litt mellom linjene her også....Vet ikke hvorfor det er så ekstra ille nå, tror det var ille i høst også på fase 1, men da var jeg nok mer motivert og innstilt. Nå føler jeg at det er på'n igjen liksom og synes synd på meg selv osv. Det er jo jeg selv som har tatt valget og da må jeg også ta følgende, men akkkurat denne helgen og forsåvidt uka har vært tøff altså. Jeg håper bare at jeg får resultater på vekta nå, at det er verdt det liksom.

Og oppi alt dette glemmer en jo fort det en faktisk har gått ned i vekt og at en burde være glad for det. Før jeg begynte på fase 1 igjen så følte jeg meg mer vel, mens nå er jeg helt fokusert på vekta igjen. Farlige greier det her. Men jeg holder ut, gir meg ikke altså. Og snart er jeg meg selv igjen, kjenner det begynner å hjelpe. Gi meg et par dager til så er jeg back to normal.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat