|
Sv: Gir opp hvert øyeblikk!
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
Forventningene var store siden jeg har kuttet ut så masse karber. Har da muligens krympet i cm. Men kan jeg spise en skål med havregryn og bær til frokost? ingen karber resten av dagen. har lyst å spise sunt slik som før. og hva er verst av frukt og fullkornsprodukter/korn vil nå dere si? vil spise lavkarbo, men tilpasse det til mer matvarer og karber.
legger jeg på meg hvis jeg spiser slik south beach dietten er forklart i fase 3? (man kan ha naturell youghurt, 2 frukter om dagen, fullkornsris, store havregryn, knekkebrød osv) jeg går ivertfall ikke ned med mer karber skal man si men mener dere jeg heller ikke går ned hvis jeg fortsatt er normalvektig og er mer tålmodig med ketolyse? denne dietten er jo ikke tilpassa meg.
jeg synes å telle karber å kalorier er altfor stress. heller spise mer karber og holde meg på 1500 kalorier? eller spise ketogent med 17oo kalroier? hjelp nå er jeg jaggu forvirra.
Mitt tips til deg er faktisk å begynne å lese om de ulike retningene her. Kan godt skjønne du blir forvirret, så dermed er tingen å få seg mer kunnskap.
Les f eks om Fedon Lindberg sitt kosthold, han legger seg nærmt det kostholdet du skisserer her oppe.
men ett tips skal jeg gi deg. Hvis du tenker å spise karbohydrater til kun ette måltid, så ikke spis det til frokost. Egg m smør og tomat og agurk er f eks ok til frokost.
Men les deg opp, få mer kunnskap, så faller brikkene mer på plass.
|