Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 13:32   #1425
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Har enda ikke fått testet ut sukrin, men håper resultatet blir bedre enn med splenda, det gir hvertfall en ekkel bismak i bakverk (synes jeg da).

Kom meg gjennom lørdagen på et vis og nå er det lat og rolig søndag her. Vi har spist sen frokost, gutta leker og spiller oppe på loftstua og vi voksne slapper av i sofaen og tar søndagen helt med ro. Kjenner at søndagene er enklere ED-messig, av en eller annen grunn...nesten godt når det er hverdag igjen. Utrolig rart hvor mye det ene måltidet med mat har og si, merker det når jeg bare spiser ED.

Så flott at vekta går ned igjen, Gro.

Monica, du har nok rett i det med å veie seg for ofte, vi lar humøret styret altfor mye etter den. Jeg har vært på vekta hver dag denne uka og den varierer faktisk med to kilo...i dag viste den to kg opp, forstå det den som kan, jeg har ikke spist noe som burde påvirke vekta nå, spiser jo bare ED. Siste måltid i går kveld var en pose soyanøtter, mulig saltet i de utgjorde to kg på vekta? Gudene vet...

Ha en fin søndag da dere.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat