Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 13:19   #53
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg vil jo ha magre meieriprodukter - det kan vel ikke stemme?

Jaja noen av oss må nå telle kalorier for det, det regulerer deg ikke selv. Noen av oss kan heller ikke spise for mye fett for da rikker hverken vekta eller cm seg. Eller at man faktisk går opp når man får for mye fett.

Dere kan gi meg så mange linker dere vil til blogger, Youtube og mer eller mindre seriøs forskning/studier, men kroppen min forstår ikke det og virker nå på sin egen måte uansett.

Jeg vet det er mange med meg som har det på samme måte, men de tør ikke å ytre slike meninger her på forumet for det er liksom ikke helt tillatt det. Ser bare på alle de pm jeg får i kjølvann av slike innlegg at vi er mange i samme båt, men mange tør ikke ytre det her og det er fryktelig synd. For enkelte blir litt for bastante, påståelige, har det eneste rette svaret og nesten litt ufine mot de som våger seg til å telle kalorier og spise "for lite" fett. Noen trenger mye fett andre trenger lite, respekter det - enkelt og greit

Nok en gang, vi er alle forskjellige og det finnes ikke mange (om noen) fasitsvar på hva som er rett og galt når det gjelder inntak av fett og kh. Det kan bare den enkelte finne ut av, dessuten har ikke alle lavkarbofilosofier anbefalt høyt inntak av fett, men de fleste er heller ikke redd for fett.

Husk på at dette er et lavkarboforum, ikke et lavkarbo-høyfett-hertellerviikkekalorier-forum. Alle kan ytre sine meninger, men det går ann å holde en sivilisert tone og kanskje presisere det er egne meninger og erfaringer man ytrer og ikke nødvendigvis fasiten. Da hadde jo alt vært så fryktelig mye enklere, eller

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat