Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her. Ja! Og en ting til jeg tenkte på når jeg la meg mett og fornøyd igår Denne passer fint til å bake Verdens beste/kvæfjordkake Herremin, det måååååå prøves! Oppskriften til en langpanne blir da omtrent slik i mitt hode En dobbel oppskrift jukseloff med JBKM ta bort saltet og ha i 3-4 ss sukrinmelis fordeles i en langanne Lag marengs av 6 eggehvitter og ca 100 g sukrinmelis (det skal være 300g vanlig sukker i oppskriften min) Den skal være søt! Fordel marengsen over jukseloffen ha over hakka mandler og stek kaken i ca 20 min Det blir ikke mange karbene i denne verdens beste Fyller blir vaniljekrem ala lavkarbo.. Sååååååå dumt at jeg ikke har JBKM, for jeg har alt det andre.. Jeg tror ikke jeg skal løpe og kjøpe nestangel på apoteket, for den har en litt ekkel bismak, så jeg får vente til en annen dag med å prøve..
Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.
Ja! Og en ting til jeg tenkte på når jeg la meg mett og fornøyd igår Denne passer fint til å bake Verdens beste/kvæfjordkake Herremin, det måååååå prøves! Oppskriften til en langpanne blir da omtrent slik i mitt hode En dobbel oppskrift jukseloff med JBKM ta bort saltet og ha i 3-4 ss sukrinmelis fordeles i en langanne Lag marengs av 6 eggehvitter og ca 100 g sukrinmelis (det skal være 300g vanlig sukker i oppskriften min) Den skal være søt! Fordel marengsen over jukseloffen ha over hakka mandler og stek kaken i ca 20 min Det blir ikke mange karbene i denne verdens beste Fyller blir vaniljekrem ala lavkarbo.. Sååååååå dumt at jeg ikke har JBKM, for jeg har alt det andre.. Jeg tror ikke jeg skal løpe og kjøpe nestangel på apoteket, for den har en litt ekkel bismak, så jeg får vente til en annen dag med å prøve..
Å dette hørtes godt ut jeg bruker denne og lager bløtkake,alle elsker den