|
Sv: I dag sprakk jeg.. :-(
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
Jeg føler jeg sprekker i helgene selv når jeg spiser god mat. men det gjør jeg ikke (er enda i ketose). for hvis jeg vil ha sjokoladekake så lager jeg en på 3 min i mikroen. du finner oppskriften på forumet spiste også ute med en vennine idag på mexico. der bestilte jeg en biff fajhitas med salat, ost, rømme og guacemole. MEN vi fikk lefsene vedsiden av så jeg droppet dem. så enkelt er det bare. små tilpasninger i hverdagen så merker du ikke forskjell.
dropp ekte sukkerbombet sjokoladekake. hvorfor ikke lage den på 1,5 min i mikroen med sukrin? du kan også spise sjokoladeprinsen eller cavalier sin sukkerfrie sjokolade. fås på helsekost men for all del ikke overdriv hvis du blir dårlig. jeg merka ingenting av maltitol men mange får dårlig mage. vi er jo forskjellige. jeg spiser slike ting 1 dag i uka, har juksedag. men nå ska jeg trappe ned.
Det er jeg absolutt enig i, hjemme er det ikke noe problem. Finner lett enkle og minst like gode erstatninger, så der sliter jeg ikke. Men vi spiste ute på restaurant, og der var det ikke like lett å be dem diske opp med en mikrokake, hehe.
Middagen var jeg flink med da, ba om en salat i steden for den sedvanlige chipsen man får til alt her borte.
Det går heldigvis sjeldent mellom hver gang, og etter konsekvensene av dagens utskeielser vet jeg det blir leeenge til neste gang.
|