|
Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info
Opprinnelig lagt inn av rukv, her.
Jeg fikk tilbud om gastric bypass av sykehuset, men takket nei. Altfor mange ting de ikke vet om ettervirkningene etter en slik opprasjon type 10-20-30 år etter. Jeg begynte på lavkarbo for 2 mnd siden og har gått ned 20 kg, er megafornøyd, og har aldri hatt det så godt som nå. Masse mer energi til turer osv.
Mer folk i opprasjonskøen burde prøve lavkarbo før de legger seg under kniven.... 
Du får det til å høres ut som om vi ikke har prøvd, jeg har prøvd, virkelig prøvd. I likhet med de fleste andre. Det er nok ytterst få som velger operasjon som førstevalg, det er absolutt siste løsning for de aller fleste. Og på Aleris i Oslo har de kunnskap ganske langt bak i tid, men som Kitt sier, så er det ikke sikkert vi hadde vært i livet om 10-40 år uten operasjon.
Så ja, jeg ble også provosert over innlegget ditt, ikke kom og fortell oss at vi har gitt opp eller ikke prøvd for det aner du absolutt ingenting om. Tror du virkelig jeg har betalt 138 000 kr fordi jeg liker å bruke penger og ikke prøve på andre måter?