|
Sv: Da har eg begynt!!
Opprinnelig lagt inn av Devore, her.
Prøvde med mindre fløyte og med cheddar på toppen og litt bacon ved sidan av. Fungerte fint det. Ser litt lysare på det her no, men skal ikkje bli for kjepphøg 
Kva slags tilbehør er bra og ha til spekemat, no når ein ikkje kan trø i seg potetsalat lenger? Fenalår, spekeskinke, eggerøra, litt rømme og...? Flatbrød og loff er jo ut, so kva skal ein da ha som tilbehør?
Nokon med nokon gode ovnsrettar der ute? Noko enkelt og kjapt med kjøttdeig av noko slag, so ein har i ei form med ost på og har i ovnen ei stund? Må få laga meg noko i litt større kvantum so eg ikkje blir ståande på kjøkkenet heile dagen, kvar dag 
Og VISS nokon vil legga ut nokon oppskrifter til meg, so hadde det vore voldsomt flott om de kunne ha skreve dei pinlig nøyaktige. Akkurat ko mykje so er av kvar ingrediens, ellers blir eg berre forvirra 
Til spekeskinke lager du deilig blomkålsalat! Til ca 2 porsjoner - en halv blomkål. Jeg liker de litt myke - slik poteten i potetsalaten - så kok opp vann med litt salt og ha den halve blomkålen som er oppdelt i små buketter oppi i TO minutter. Ordne en bolle med kaldvann og litt isbiter i mens. Ha de oppi kaldvannet etter to minutter koking og la de være der til de er avkjølt. Renn av på tørkepapir. (Liker du de sprø og knasende kan du fint ha de i uten å koke de først )
Bland ca 50 gram majones med 50 gram creme fraiche. (Ca - mengden kan du jo tilpasse om det blir for mye/for lite). Ha i gressløk, hakket purreløk, hakket persille, og bland i ca 1 ss med valgfri sennep - dijon har vel minst sukker. Ha i ca 1 ss med sitronsaft (Fra flaske, eller sitron, eller lime alt etter som hva du har tilgjengelig). Smak. Synes du den er litt tam - ha i ca 4 sprut med natreen flytende søtning. Bland i den kokte blomkålen. Dette er knallgodt og glimrende som erstatning i alle potetsalat-situasjoner Sambo som ikke spiser høykarbo foretrekker faktisk denne framfor potetsalaten 
|