Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 17:17   #28
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du ser "godt ut", positivt eller negativt?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg er også nordfra, og jeg er ikke vant med at hvis noen sier at man ser godt ut, så har de blitt tykkere. Selv om man kan bruke det uttrykket for å si på en "pen" måte at noen har lagt på seg, ja. Siden TS stadig får høre dette, så regner jeg med at folk synes at hun ser bra ut, ikke at hun har blitt tykkere.

Synes Nerthus sa det veldig bra

Å si at noen ser godt ut hvis man mener at de har blitt tykkere, så pleier man da ikke si det rett til de??
Å få høre at man ser for tynn ut, er heller ikke bare bra. Hvis jeg skulle finne på å si noe slikt til noen, så ville jeg vært bekymret for om vedkommende var syk.

Der jeg kommer fra så ser man godt ut når man har lagt på seg.. Når man ser skrumpen ut så er man for tynn.. Og begge deler blir sagt! Uten at det legges noe i mellom. Har fått høre begge deler mange ganger jeg.

Men er det fornøyd med det de ser så sier de gjerne at du ser fin eller frisk ut.

Jeg regner forøvrig også med at for TS del så betyr det at hun ser friskere ut!