Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 22:17   #1414
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Bæsje-pc....skrev et langt innlegg med masse ros og skryt...og så datt det vekk....hva skjer'a??????????????

Får prøve meg igjen!

Elinemor: Lykke til i Fase2 imorgen. Alltid skummelt og spennende i ny fase. Men gled deg også til å sette tennene i en kyllingbit, laks eller en god kjøttsaus. Alt smaker helt fantastisk etter fase1.

Gro, Hapylady og Titti gratulere med nedgang! All nedgang er utrolig bra, dere vet alle hvor utrolig kjipt det er å stå stille....det kan vi allt om
Titti; En kilo er søren meg en kilo....you good girl. Du må ikke stresse deg altfor mye før bryllup, kjole og arrangement skal stå på G. Kanskje mannen din har et godt poeng med å spise litt så humøret kommer seg.
Er det lenge siden du gav deg selv en blomst????? Kjøp en liten påske-potte imorgen, ta deg en deilig kopp te og nyt at du er deilig og ufattelig nærme målet. Du SER slank ut! Jeg er sikker på hvis en slank venninne av deg hadde sagt at hun hadde gått opp 4 kilo, hadde du svart at du ikke hadde lagt merke til det.....så nærme er du nesten!

Gro, jeg beudrer deg for å hente deg så kjapt inn. Etter alle blodsukker-karusell og greier. Bukker og neier.....

Riktig god helg til alle deilige damer....for hvordan hadde verden vært uten oss????????????.........jo fryktelig kjedelig....