Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 21:48   #1
Maskotten
Medlem

Maskotten sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Maskotten er ny på veien

Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!

Nå er det godt over 2 år siden jeg var på lavkarbo forrige gang.. Etter første svangerskap gikk jeg fra 100kg til 85kg, denne gangen viser vekta ufyselige 119kg Jeg ammer som en gal og har spist så flott nå i 6 mnd, men vekta står boms stilt og går sakte men sikkert oppover.. snakk om å være insulinresistent :P
Jeg har lest mye frem og tilbake om ketose og amming, og fant til slutt ut at jeg ville prøve det.. Jeg må ned i vekt for min egen helses del, og lillemor har så langt ikke reagert på melka, og jeg har like stor produksjon som før. Håper det fortsetter

Jeg trenger sårt litt motivasjon for å holde det gående.. jeg er på tredje dag og kjenner snopesuget hyle og skrike fra alle kanter, verre nå når det er helg.. Jeg har ikke så lyst å fyre på med lavkarbosjokolade helt enda, jeg vil bli kvitt det hersens godtesuget!! Føler meg som en alkoholiker som bare venter på neste dråpe med godsaker!! hehe..

God helg til dere alle!! Har savnet forumet mens jeg var *borte* men nå er jeg tilbake og gleder meg til å ta fatt på hele prosessen sammen med en haug med fornuftige lavkarbere

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat