Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 13:05   #1409
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gro,happylady og titti-GRATULERER med nedgang. Dere er så flinke! Selv er jeg overlykkelig om jeg går ned i det hele tatt, OPP 400 gram denne gangenDenne uken som jeg følte jeg fortjente å gå ned, til og med kuttet ned på osten doktoren maste om......DE fleste vil nok kalle meg positiv også, men jeg pleier å ta en tur i kjelleren før jeg kaver meg opp og framover igjen. Går videre og gir ikke opp jeg. men kjedelig er det. I helgen skal jeg bake en kake jeg må teste ut(pga konfirmasjonen som er snart)-har ikke prøvd sukrin før nemlig. Det er ED kake altså, men passer dårlig å ha gått opp før jeg skal teste ut kake uansett. Kjenner jeg må spørre om en runde fase 1 igjen neste samtale om en måneds tid.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat