|
Sv: Mamma krymper litt mye her
Opprinnelig lagt inn av otika, her.
Tusen takk,jeg er veldig glad jeg også,for nå orker hun å være litt sammen med barnebarna og kommer seg i butikken selv. Nå bare håper vi at smertene vil avta litt etter litt,men vi er innstillt på at dette kan ta tid,men som sagt så er det ikke noe annet å gjøre enn å fortsette på lavkarbo,hun har nemlig skeiet ut litt noen få ganger,og da går hun rett i kjelleren 
Så flott at du prøver å hjelpe henne med kosten. Jeg har også fibromyalgi med varierende smerter...og kan underskrive på at det er veldig vanskelig å finne et treningsnivå som ikke slår meg i bakken. (Har vært til rehab og lært å trene lite nok)Selv om det er liten/ingen belastning og jeg tror det går bra, så blir det ikke bedre. Smertene bare øker, helt til jeg ikke orker mer.
Noe som jeg syns hjelper er Pikasol- omega 3. MInst dobbel dose . Jeg tar 5 1000mg daglig.
Hvis mamman din fortsetter å gå ned i vekt, så ville jeg anbefale å gå til lege. Kan jo feile henne noe annet i tillegg til fibroen....
Lykke til
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|