Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 10:57   #1408
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlig dere er.
Stort sett positiv jeg også, men i går sa Kjæresten min at han ikke kjente meg igjen og ba meg vær så snill om å spise litt og bli meg selv igjen....uff, stakkars...

Merker at jeg bruker mye tid og krefter på dietten og når en ikke får resultater blir en enda mer frustrert....merker at jeg stresser meg opp....
men i dag ser jeg 75 igjen på vekta og humøret stiger automatisk, så nå er jeg innstilt på klare dette og komme meg gjennom helgen på fase 1.
Men sykt og sprøtt hvor mye vekta skal ha og si altså.

Så bra at du ble motivert etter at du var hos sykepleieren, Monica. Slik det skal være. Så da blir det ikke fase 1 alikevel?

Usj, Streber, jeg er litt tjukk i hodet for tiden jeg også. Ikke bra, vi får ta oss sammen, som legen min sa, ikke glem de kiloene du faktisk har gått ned og at du er over halvveis.

Flott at du fortsatt er postiv, Gro. Er det to år du har holdt på nå?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat