Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 23:08   #1402
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

jeg merker at min raske vektnedgang gjorde at jeg i en periode ble veldig sugen på oppmerksomhet og bekreftelser.

og i slutten av april blir det jo barcelona, og bikini. med litt strekkmerker, litt hengehud og en (relativt) snerten liten rumpe. det blir bra!

Jeg er helt enig! Hatt det likt. Nå når jeg har stått lenge stille føler jeg meg plutselig tykk igjen fordi folk ikke kommenterer like mye.....rart det der. Hjernen og kroppen henger nok tettere sammen enn vi tror. Jeg merker jeg må jobbe både med tanker like mye som dags-menyen.....

Apropos rumpe-deilig.....merker etter kiloene som har gått av så føler jeg at rompa "henger" på bak der! Akkurat som polstringen er forsvunnet så henger det....rart! Dessuten "disser" det utrolig når jeg jogger. Tar meg selv i å le....

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Men jeg velger å bruke minst mulig tid og energi på dette, og heller gjenta til det kjedsommelige;
"det går så bra atte, det går så bra atte, det går så bra atte, det går så bra atte..............."
Tilslutt tror jeg nesten på det selv (eller kanskje jeg bare blir lei av meg selv ), i alle fall har jeg gjort et valg og da blir det gjennomført - lei eller ikke!
For jeg har gjort mitt valg, ED er min vei til et lettere liv og jeg er så sta at jeg gjennomfører også.
At det blir noen utskjeielser og feilsteg undervei, absolutt!
Det er da dette mantraet er så bra å ha

Du har treft spikeren på hodet! ...du har gjort et valg, og gjennomfører selv utskeielser og feil.....du har SKJØNT det! Og du er bare positiv...kunne ikke komme på et innlegg som noen gang har endt surt....du avslutter alltid meg å snu flisa på hodet med et stort smiiiiiiiiil.....
Du er best

SKAL BEGYNNE Å GEIPE LITT MER PÅ BADET....HE,HE,HE