|
Sv: Noen marsstartere her?
[quote=smokka;1059461]Heisann 
Jeg har tenkt å starte på mandag 21. Har lest boka "slank med ketolysekuren" og har snakket med ei jeg kjenner som også går på ketolysekuren. Så nå er jeg ganske gira på å komme igang Er bare litt bekymret for hva jeg kan spise til frokost og kvelds utenom egg å bacon :s Hvis noen har tips så rop ut 
Målet mitt er å gå ned 15-20 kg hvis jeg klarer å holde ut..Mitt største problem er vel å lage all denne maten! Er ikke veldig glad i å lage mat hehe..[/quo
til frokost spiser jeg omelett. 3 egg, 1/2 dl fløte, litt salt, litt grillkrydder, skinkeskiver og ost. spiser da halve omeletten. varierer litt og bruker bacon også.
ikveld ble det sjokolademousse til kvelds
begynte på mandag, og har passet på å steke 1-2 koteletter, kyllingfileter o.l. ekstra til middag, slik at kveldsmaten og lunsjen til dagen etter er i boks
ellers har jeg laget vafler til kvelds, som da ble både frokost og lunsj til dagen etter
har idag laget hamburgerbrød, som skal være til middag på lørdag. *gleder meg* er jo faktisk utrolig mye man kan lage og spise. Har enda ikke spist ren salat, kun ved siden av, og har enda ikke laget bare egg og bacon.

|