Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 20:43   #388
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Anura, her.

jeg er 173, veier 76 kg, skal i hvertfall ned til 70 kg. Jeg har vært nøye, men ble en knekk i helga pga vi hadde invitert middagsgjester. Utenom det følger jeg menyene til punkt å prikke.
pålegg er salami, gulost, skinke, egg, karbonade( med fetaost, litt fløte og bacon i.) og Litt makrell i tomat et par dager i uka..
ja det er 3 brødmåltider om dagen, dvs 5 skiver hver dag.

Hm.. jeg gjør kanskje noe galt et sted, men spiser MAX 1 atkins bar om dagen, drikker kun vann, pepsi max og fun light saft.

Strengt tatt ser jeg ikke noe du egentlig gjør feil - MEN... jeg ville kuttet pepsimax, funlight og atkinsbarer (utenom de som er som ett måltid i løpet av dagen) i en uke og se hva som skjer... Jeg drakk ingenting av verken lettsaft eller lettbrus når jeg spiste ferdigmat fra spisdegslank...og heller ikke ekstra atkins-barer utenom måltider

Dette er typiske partystoppere - og jeg tror det er verdt å prøve EN uke uten disse bare for å se

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat