Opprinnelig lagt inn av TrineG, her. Tror du det kan hjelpe på hunder med sterk allergi. Kjenner en liten hund som er ekstremt plaget, jeg sa til eieren at jeg ville prøvd vom. Jeg bruker det selv på mine hunder og er kjempe fornøyd Ble litt OT dette
Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.
Tror du det kan hjelpe på hunder med sterk allergi. Kjenner en liten hund som er ekstremt plaget, jeg sa til eieren at jeg ville prøvd vom. Jeg bruker det selv på mine hunder og er kjempe fornøyd Ble litt OT dette
Med veldig høy sansynlighet vil det hjelpe veldig Jeg jobber i dyrebutikk og har tidligere jobbet på klinikk, og flere tilfeller er allergihunder blitt betraktlig bedre på råforing Dere får bare prøve ut å se hva som hjelper. Man får jo vom og hundemat pølsene i flere forskjellige varianter.. Noen tåler godt å gå på den vanlige nr25 (vom. laks, kylling....) Mens andre igjen må kanskje gå på rene produkter som ren vom, ren kylling. laks etc... En kunde på jobben har en cocker spaniel som er sterkt allergisk. Den gikk tidligere kun på hydralisert tørrfor som de kjøpte hos veterinær og fungerte ikke optimalt.. Den klødde seg så den omtrent var hårløs.. Den går nå på en blanding av dette tørrforet, ris og ren vom og fungerer superbra Hunden min er en hvit dvergschnauzer. Hun hadde før tedens til litt rennende øyne og var ofte litt rød i skjegg og nederst på labbene.. Dette er faktisk helt vekk med V&H Oppdretteren min hadde før et tilfelle med en hund som stadig hadde tilbakevendene ørebetennelser og sopp. Dette er også blitt borte med dette foret.. Så ja, jeg går 100% for råforing!!