Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 20:18   #1399
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

EEEEEhhhhh - da tror jeg dere har gått glipp av noen av mine innlegg gitt
For jeg blir da lei kan dere skjønne - alle blir jo det
Men jeg velger å bruke minst mulig tid og energi på dette, og heller gjenta til det kjedsommelige;
"det går så bra atte, det går så bra atte, det går så bra atte, det går så bra atte..............."
Tilslutt tror jeg nesten på det selv (eller kanskje jeg bare blir lei av meg selv ), i alle fall har jeg gjort et valg og da blir det gjennomført - lei eller ikke!
For jeg har gjort mitt valg, ED er min vei til et lettere liv og jeg er så sta at jeg gjennomfører også.
At det blir noen utskjeielser og feilsteg undervei, absolutt!
Det er da dette mantraet er så bra å ha

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat