Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 20:09   #1398
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Herlig at våren er på vei.
Fikk gått oss en luftetur i ettermiddag, det er deilig at det fortsatt er lyst kl 18 om kvelden.

Humøret er ikke fullt så lyst her, jeg funker dårlig når jeg ikke får mat jeg altså. Og det går utover stakkars kjæresten min. Merker lunta er veldig kort om dagen...
Du virker så positiv hele tiden, Gro, blir du ikke dritlei innimellom du også?

Ellers går det bra.

enig med titti, du gro-du virker så positiv og tålmodig! Jeg som sannsynligvis MÅ være i slekt med titti her(he he) får mine skikkelig missfornøydfaukerAkkurat nå for tiden er jeg lei av ED og det beskjedne vekt tapet jeg har hatt, sammenlignet med mange andre her, er ikke tynn inni hodet mitt heller for tiden (jeg er jo vanligvis slank inni hodet hvertfall)kommer nok av at legen ikke virket fornøyd det noe misserable slankehumøret mitt for tiden, håper på snarlig bedring. Er dessuten forbannet på meg selv som greide å bli hengende fast i g-tasten på tastaturet på min flunka nye data...så mangler g noen ganger er det fordi den er jæsklig vanskelig å trykke inn nå....skikkelig klage innlegg!MEN ferdig med rengjøringsdagen da- DET er bra!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat