|
Sv: På gråten, gir opp!
Takk for innspill folkens!
Treningsfrik: Først av alt må jeg bare si at det var trist å høre om den ulykken, jeg håper virkelig livet er bedre nå
Du har jo trent veldig hardt i tilegg skjønner jeg, og jeg tror nok det kan bli nøkkelen til min (eventuelle) suksess også.. Karbo savner jeg ikke, så den biten skal gå bra! Og, der ER fristende å slutte på p-piller, når så mange sier det kan være problemet, men greia er at jeg har perfekt hud i dag (har alltid hatt det, bortsett fra det ene året jeg ikke gikk på piller), så å slutte blir da et dilemma. Det kan jo stå mellom; Kviser og lettere veknedgang eller ikke kviser og mer jobb.. hehe. (+ at jeg liker å vite når jeg får mensen, og liker også og hoppe over mens noen måneder)..
Så ja, hard trening ser ut som veien å gå.. Jeg må jo bare klare det. Jeg har hvertfall bestemt meg nå for å fortsette kostholdet, og skjer det ikke noe innen 4 uker,så må jeg revurdere litt igjen.. Men du kuttet alt av karbo den første tiden? Det vet jeg ikke om jeg klarer, er jo bittelitt karbo i div grønnsaker osv, og jeg tror ikke hodet mitt har godt av et helt ekstremt kosthold akkurat nå (myye stress generelt!)..Dessuten de dagene hvor jeg var strengest med karbs så var jeg mye svimmel og hatt masse hjertebank, noe som kanskje ikke er farlig, men litt ekkelt Nei,får vel bare ta tiden til hjelp!
|