Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 15:30   #386
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Fero, her.

Jeg sliter skikkelig UTEN brød. Har vært mesteparten uten brød (altså etter runden med spis deg slank) og det som kommer inn virker som bruker fire år på å komme ut.. På dietten, me brød 3 ganger om dagen gikk det omtrent på klokka! Middagene var litt kjipe, så jeg fortsatte ikke etter de to ukene. Nå lager jeg mat selv, men merker godt at jeg trenger fiber fra et eller annet sted, og for meg virker det som om det er fra brød det burde komme, aner ikke hvordan jeg ellers skal få fordøyelsen i lage :s

Prøv fibermixen fra spisdegslank, og bland den inn i sauser og dressinger, smoothies og sånt... og se om det kan hjelpe. Såvidt jeg husker bruker de fiber i stort sett alle måltidene de leverer akkurat pga magen og fordøyelsen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat