Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 13:59   #59
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bringebær får du faktisk spise på ketolyse da :P En porsjon bær om dagen står det i skriften er bare bra. 100 gram bringebær inneholder ca. 3 - 3,5 gram karbohydrat. Kjør på. Torkil har sagt en typisk dagsmeny på ketolse kan være "egg og bacon til frokost, kjøtt og saus med grønnsaker til middag og vispet krem med bær til kvelds" De boksene man får kjøpt til 29 kroner på rema nå med bringebær inneholder 125 gram bær. Det holder til noen koseporsjoner

Jordbæra ligger litt mer i grenseland. 100 gram jordbær inneholder 7-8 gram karbohydrater. Kjøper du en sånn kurv så veier den 500 gram, og jeg vet ikke med deg, men er bæra veldiiig god så stopper ikke jeg før kurven er tom altså, og da har jeg fått i meg 40 gram karber bare fra bær

Vet du hva? Jeg var på Mega her om dagen, å de har sånne coop poser med bær, vet du hvem jeg mener? På de posene så står det at bringbær har 6,5 karbo og jorbær 6,0 karbo Er det ikke rart at helt like produkter kan ha så forskjellig innholdsfortegnelse? Da blir det nok litt rørt bringbær til fløtepannekakene til helgen

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat