Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-05, 18:46   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Joda, det er kun ATKINS NUTRITIONALS INC. står det i Amerikanke aviser.
Selskapet eies i hovedsak av finansselskapene Parthenon Capital LLC - Goldman Sachs Capital Partners eier en mindre aksjepost og det samme gjør boet etter Dr. Atkins. Enka har solgt unna her ja !

Det amerikanske/canadiske forumet har egen tråd:
http://forum.lowcarber.org/showthrea...0&page=2&pp=15
Her sier overraskende mange at de IKKE liker smaken på produktene. Kanskje Atkins folka burde lese litt der

Jeg har en mistanke om at salget i Norge går kjempedårlig. På min lokale Meny butikk ligger sjokoladene/barene henslengt i en krok under masse annet rot etter at de mista hylleplassen sin. Der blir de iallefall ikke solgt !! Jeg vet hvor de ligger jeg - fant dem helt tilfeldig - men jeg kjøper dem heller ikke