Tråd: Avføring
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 13:56   #40
Fero
Medlem

Fero sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Fero er ny på veien

Sv: Avføring

Ser denne tråden fortsatt er litt i live, så jeg slenger meg på. Spist ketogent nå i halvannen måned, og brukte spis deg slank de to første ukene. Spiste da mye brøderstatning og var på do et par ganger om dagen, og følte at det som kom inn også kom ut. Nå spiser jeg ikke brøderstatning men mye egg/bacon eller lavkarbopølser, kjøtt av alle slag med f.eks. spinat, brokkoli, sopp, asparges(bønner) eller blomkål, endel smør, litt fløte, jadajada, typisk lavkarbo.

MEN jeg føler at alt stopper opp. Ikke direkte forstoppet med smerter, men har alltid en kul på magen, selv om jeg ikke har spist den dagen. Lurer på om jeg kunne trengt en skikkelig detoxkur for å se om det hjelper, for dette føles ikke spesielt bra. Går med dagers mellomrom, og da kanskje bare bittelitt som kommer ut, og jeg føler at mengden overhodet ikke står i stil til det jeg spiser.

En kveld forrige uke tok jeg en shot med knuste linfrø og sesamfrø, og gulpet i meg flytende cocosa, men jeg var kvalm halve natta. Cocosaen er altså SÅ vemmelig at jeg spyr nesten ved tanken av å ha det i meg Men det hjalp jo, jeg løp på do om morgenen og endte opp med mye flatere mage.

Bla bla bla, jeg blir aldri ferdig. Noen andre tips enn å helle nedpå med cocosa (har lest dette tipset mange ganger før), jeg klarer det virkelig ikke en gang til :s

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat