Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 13:14   #8
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Husk også at mange av disse har ekstremt mange kilo de skal ned og sikkert egentlig har et behov på mange tusen kalorier bare for å holde vekta. Så da skal det vel ikke så mye til for at de går ned, sammen med den treningen de får.

Siste programmet på norsk TV var de jo gigasvære. Mange av de sånn type 3,5 gang MEG, og jeg føler meg jo stappfeit. Jo større man er jo raskere går man jo ned. Spes med knalltrening. Jeg er bare litt redd for at noen prøver dette selv og tror at 50 kg er realistisk vektnedgang på 12 uker. Tok meg to år å kvitte meg med så mye vekt, selv med ekstremt treningsregime og nesten-nazi kosthold.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat