Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 21:08   #162
avokado
Medlem

avokado sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 37
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei allesammen! Er det flere av dere som tenker å holde dere helt vekk fra høykarbo-mat i påsken? I fjor var det nemlig i påsken at det sa helt stopp for meg etter at jeg en kveld hadde spist godteri og pizza. Så jeg har den erfaringen ganske tydelig i bakholdet, og vil ikke miste vektnedgangen min igjen. Så jeg har veldig lyst til å holde med til det jeg spiser nå, men vet jo at det blir vanskelig. Tenkte å finne ut hva for noen desserter eller noe slikt jeg kan lage meg om det dukker opp et kaffeselskap. Men siden jeg kjører skaldeman 50+ er det ikke så mye rom for søte ting. Men jeg tenkte kanskje på å lage gele av funlight, kanskje med noe krem ved siden av (bare en lite klump).. eller noe med stivpiskede eggehviter.. tror jeg skal se litt rundt på oppskriftstrådene her nå, slik at jeg vet hva mine muligheter er når jeg står oppi situasjonen.
Men, når jeg da kommer til norge til påsken (bor i århus) så gleder jeg med veeeldig til å spise spekepølse/ølpølse (fra rekdal) og den bacongull'e fra maarud(?) for det er to ting jeg savner i danmark! :-)