Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 17:19   #94
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva er idealvekt?

Jeg vil legge til at jeg også ønsker deg alt godt, absolutt. Det handler ikke om å være imot deg som person, og jeg tror man lett kan føle det slik når man får så mye motbør, så jeg vil understreke dette.

Du snakker om folks svakheter, men det er jo noe av poenget med et forum, at man kan støtte hverandre og få hjelp med kostholdet sitt der man sliter. Jeg tror ingen som sliter med sprekker i kostholdet sitt anbefaler det videre til andre ...

Du er ganske åpen om at du sliter med enkelte ting, og det er ikke noe galt i det, jeg synes det er veldig ok at man fokuserer mer på følelsesmessige årsaker til overvekt/undervekt, for jeg tror det mer eller mindre er en faktor for de fleste. Jeg vet at for meg er det helt klart den største årsaken. Jeg tror du kunne bidratt positivt mht dette, men i stedet velger du å overbringe din egen (vrang)forestilling om hva som er passe mengde mat osv til andre. Det er det som blir så feil.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat