|
Sv: Den store felles ED-tråden
titti: veldig godt spm. hvem slanker vi oss for?
jeg merker at min raske vektnedgang gjorde at jeg i en periode ble veldig sugen på oppmerksomhet og bekreftelser. det har roet seg litt, men det er lenge siden jeg har brukt så mye tid på utseende for å si det sånn. skummelt er det også, fordi før ga jeg litt faen, ingen syns jo jeg så særlig bra ut uansett, så da gadd jeg ike bry med særlig om det heller. så på en måte føler jeg meg mer sårbar nå. og det er skummelt.
jeg prøver å fokusere i hovedvekt på det helsemessige(selv om jeg syns det er vanskelig). jeg føler meg bedre, det er lettere å bevege seg, og har et mer stabilt humør. mindre migrene har jeg også. Jeg bruker bmi som et mål. når jeg er under 25 så er jeg frisk, og fin kommer jeg også til å være. jeg må bare tenke sånn, tror jeg vil ha utrolig lett for å henge meg opp i VEKTNEDGANG.
Høres ut som både titti og monica har noen hærlig halvdeler Min kjære sier han ikke merker forskjellen(han nevnte det så vidt nå for en stund siden). Han hører på, men har ikke så mye å si om det. men min nedgang har jo innvirkning på han og såklart. om jeg føler meg bedre går det bare positivt utover han, på flere plan. og dette merker han nok, men tror han er forsiktig med å påpeke det. og han er fantastisk. blant annet nettopp fordi han "ikke merker" forskjell. igår har vi vært sammen i 15 mnd, håper det blir mange mange fler. og i slutten av april blir det jo barcelona, og bikini. med litt strekkmerker, litt hengehud og en (relativt) snerten liten rumpe. det blir bra!
og ja, ada: for en herlig fremgang du har hatt!! gratulerer 

|