|
Sv: Da har eg begynt!!
Karbonadedeig fordi eg har så mykje svensk karbonadedeig i frysen. So lenge eg får "feita" han opp litt, so burde den funka bra.
Men slite litt med å sjå skogen for berre buskvekster no. Ete meg mett, men problemet mitt er å "finna på" mat å laga. No lagar eg mat fra "scratch", og det er noko so aldri har vore mi sterke sida... Og når eg da skal laga mat, so likar eg SPESIFIKKE oppskrifter! Med antall gram og dl av kvar ingrediens. Spesielt no i begynnelsen. Og so har eg sett meg litt blind på å få opp fettkvoten på måltida, og prøvd å holdt karbohydrata nede. Men satsar på at det går seg til. Bli biff til middag att i dag, så den som ligger i kjøleskapet ikkje blir ødelagt... Men so var det å få opp fettkvoten da...
Kjem sikkert til å prøva meg på kjøttkakene til Skaldeman, må berre finna ut eksakt kor mykje som er av kvar ingrediens og til nattskiftperioden er over... Ein blir litt lat og tom av å jobba natt.
Føler meg mett etter å ha ete, men det blir så rart å eta biff uten f.eks fløytegratinerte poteter, og omelett uten brød, og... Men det er vel ein tilvenningssak får eg håpa 
Men alle tips blir mottatt med takk 
|