Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 13:56   #14
fjoerto
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2009
fjoerto er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen input på mitt "normale" kosthold

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, for å forstå dette litt bedre. Hvor langt er du fra målvekt, og hvilke forventninger har du til det? Trener du i tillegg? Noen merker jo at de klarer å skrelle av de siste vanskelige kiloene med mosjon. Ellers er det jo ingen hemmelighet at kunstige søtstoffer kan hindre vekttap, så om du skulle stå stille, så er det noe å tenke på. Dette er ikke noe du bør holde på med lenge, altså. Det minner skummelt mye om PSMF, som i lengden kan gi deg alvrolige mangler som kan vises ved tap av hår og tenner ...! Jeg tuller ikke, altså, og prøver ikke å skremme deg, men dette er ytterpunktene. Nå husker jeg ikke anbefalningene til PSMF, som vi her inne stort sett er enige om at er et hodeløst opplegg, men jeg tror det ikke er snakk om mer enn en uke eller to som anbefales.
Skulle jo ønske jeg fikk deg til å revurdere denne måten å spise på, og i hvert fall få inn mer grønnsaker i kostholdet.

Jeg jogger 3 ganger i uken i 30 min og går til jobben hver dag. Mitt forhold til grønnsaker er at det er for mye karbs i, hehe
Neida, skal skjerpe meg!

fjoerto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat