|
Sv: På gråten, gir opp!
Trent i 3 uker, (trent før det også, men hadde et 2 mnd opphold)..
Uff, jeg vet det høres dumt ut det jeg skriver, men jeg så for meg at med trening og det og kutte ut brød,pasta,ris OG poteter, noe som er et helt utrolig drastisk steg for meg, ville gjøre at kiloene bare raste av! altså at jeg burde ha gått ned 2 kg til nå da, hvis man tenker 1 kg pr uke... Men jeg skjønner det må hardere innsats til! Og jeg skal ikke gi meg enda.. Og det er mye takket være dere! I stad var jeg så utrolig oppgitt,men har skumma gjennom noen før/etter-bilder også, og det er jo utrolig imponerende hvordan folk henger i, måned etter måned. Og med den støtten man får her, så kan jo dette kanskje bli gøy etterhvert 
Treningsfrik: Går på p-piller, har gjort det i årevis.. Får ekstreme menssmerter og bylle-lignende kviser hvis jeg slutter så det er ikke noe alternativ dessverre... Men kan jo absolutt tenkes at jeg hadde gått ned i vekt ja.. Når begynte du å gå ned i vekt? Sto det stille noen uker før det gikk fremover? Du sier lite fett, ja,det kan jo tenkes, men jeg er også litt redd for å få i meg for mye generelt, at jeg som ikke veier såå mye, heller skal gå opp i vekt av for mye fett.. Virker som de virkelig suksesshistoriene kommer fra folk som skal ned 20-30 kg.. Huff kjenner jeg freaker litt ut i dag! hehe
Sist redigert av Elisa86 : 16-03-11 kl 14:00.
|