Hei hei! Godt å se at dere fremdeles er med! Titter litt innom her av og til. Har gått mer og mer over på lavkarbo, men kombinerer det med SB. Ikke gi opp! Prøv kanskje å forandre på noe. Syns faktisk det hjalp å bytte ut fast føde med eggemelk til frokost. Og på kvelden lager jeg gjerne cyans 5 min sjokokake hvis jeg vil gomle litt. Eller noen skiver spekeskinke. Har gått saaakte nedover, men det er vel det som er meningen. Her om dagen røk vekta og, så det blir ingen veiing fremover. Like greit sikkert. Men mange cm har forsvunnet, klær har blitt for store og ENDELIG har jeg kommet meg inn i buksa! Nå er det om å gjøre å ikke ryke på en smell. Reiser til Thailand om 3 uker, så er litt bekymret for maten. Mye hvit ris og nudler.. Tar med meg cocosa og stevia, så kan jeg hvertfall lage eggemelk. Da er i det minste frokosten reddet.. Men jeg legger alltid så vanvittig på med der for det er så mye god mat.. Andre tips til hva jeg kan ta med meg? Tilslutt; stå på! You can do it! (Sies sånn som Rob Schneider sier det ).