Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 12:11   #88
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

MDA er mest om å få tilbake helsen etter år med misbruk av kroppen sin. Om du konsentrerer deg om å bli frisk, vil resten følge. Jeg for min del blir tyngre og tyngre, men magefettet smelter sakte vekk.

Inkluder trening i livsstilen din også, helst med tunge vekter (les: mye, mye mer enn fem kilos håndvekter) i komplekse øvelser, og kutt ut unødig kardio (les: ikke løp som en forbanna hamster på tredemølle). Gå heller 30 - 45 minutter i raskt tempo hver dag og spurt så hardt du makter i intervaller en til to ganger i uka.

Få nok søvn, og sjekk om du har optimalt nivå av d-vitamin, og relaterte sporstoffer som magnesium, kalium og kalsium.

Ikke minst: Stress ned. Nyt livet - og maten.

Ja det sier jo Lindberglegen også. Magefettet vil forsvinne etterhvert. Men det sitter utrolig godt fast! (har jo holdt på noen år)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat