Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 11:13   #1389
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for alle gode tanker fra dere. Er utrolig inspirerende å lese om alles hverdag! Godt jeg har dere
Nå er jeg veldig spent på imorgen....jeg har til og med tenkt at jeg kanskje skal ta en mnd. i fase 1. Hadde aldri trodd jeg skulle si det men, får snakke med hun imorgen. Kjenner meg motivert til å få fart på nedgangen!

Trodde ungene var ferdige med syken, men i natt spydde sønnen min ned hele trappen. Vi har sånne trappeneser på hvert trinn av sisalteppe. To av de måtte bare hives....æsj altså! Sto og vasket i 1 1/2 time inatt Vegger, sprinkler, alt var tilsølt

Men utrolig nok har ikke jeg og mannen blitt syk! Men jeg blir ganske lei av å være hjemme. Men vi overlever dette....snart er alt over. Jeg skal trene i kveld og så på hobby kveld. Endelig skal jeg ut å treffe andre folk! Deilig!

Anngående trening har jeg unntak av sykeperioder trent 3-4 ganger i uken. Men jeg liker best å trene tidligst 9-10-tiden. Jeg trener mest ettermiddag/kveld. Jeg har absolutt trengt et ekstra måltid de dagene! Ikke bra å kjøre kroppen for hardt!. Tren det DU liker og NÅR du liker det. Jeg har aldri likt å trene gry tidlig, da blir jeg kvalm!

For en herlig mann du har Titti, jeg må bare få skryte litt...min er sånn han også! Han bekrefter hele tiden at han syntes jeg er nydelig og har en veldig fornuftig syn på vekt redukjsonen min! Han er min motpol og det er godt når tankene tar sine egne negative veier.
Godt du skal gifte deg med han, slike vokser ikke på trær
...så er det like viktig å ta vare på det man har. Jeg syntes vi er ennå bedre venner og kjærester idag enn for 10 år siden. Det er godt å vokse sammen istedenfor fra hverandre. Men det krever sitt og det er absolutt verdt det!!!

Titti; tenkte på det du skrev om hvem vi slanker oss for og hvor vi skal ende. Kanskje lurt å finne ut hvor man vil bli fornøyd...så ikke tankene alltid skal mer ned, men at man er fornøyd på et stadie og ikke etter et spesiellt tall eller fordi legen syntes man skal treffe et viss tall for bmi'en. Vanskelig å føle seg helt slank når en har vært overvektig....
Men det er veldig godt å se at mange av ED'ene er godt på vei

Hvem har sagt det er lett å vende en vond vane?!?!?!? Men alt er mulig!!!!